1. Перед тим як приймати окуляри (оправу, лінзи) до ремонту, майстер оглядає їх на наявність дефектів і повідомляє клієнта про їх виявлення
2. Майстер залишає за собою можливість відмовити у ремонті, у випадку, якщо якісний ремонт неможливий
3. Після огляду майстер повідомляє клієнту приблизну суму та термін ремонту
4. Після ремонту клієнт отримує гарантію на 14 днів з дня видачі, діючу при дотриманні правил користування
5. Замовлення на терміновий ремонт окулярів (оправи, лінз) може бути прийнятий і в вихідний день (за домовленністю).
1. Майстру потрібен рецепт на окуляри від окуліста
2. Клієнт вибирає оправу
3. Клієнт вносить предоплату у розмірі 50% від кінцевої вартості робіт
4. Майстер повідомляє клієнта про готовність роботи телефоном
5. Клієнт отримує 14-денну гарантію з дня видачі, діючу при дотриманні правил користування